Polski
Gamereactor
zapowiedzi
Assassin's Creed Valhalla

Assassin's Creed Valhalla: Świt Ragnaröku - pierwsze wrażenia

Widzieliśmy sporo rozgrywki z następnego rozdziału sagi Eivora.

HQ

Po ogłoszeniu w grudniu 2021 r. Ubisoft oficjalnie przygotowuje się do wydania trzeciego dużego rozszerzenia, które pojawi się w Assassin's Creed Valhalla. Kontynuując sagę Wikinga Eivora, ten dodatek ma nieco różnić się od poprzednich, ponieważ skupi się głównie na Odynie w ciele Eivora, jak ma to miejsce w przypadku historii pobocznych, które rozpoczynają się, gdy Eivor pije halucynogenną miksturę w chacie Valki. Mając to na uwadze, Dawn of Ragnarök przedstawia mitologiczną opowieść, przesiąkniętą magią i cudami, gdy Eivor podróżuje do wspaniałej krainy Svartalfheim jako Havi (Odyn), aby zlokalizować i uratować syna Wszechojca, Baldra, który został schwytany i uwięziony przez ognistego giganta Surtra.

Fabuła obraca się wokół Haviego (Eivor jako Odyn) przybywającego do Svartalfheim w poszukiwaniu odpowiedzi, tylko po to, by odkryć, że królestwo to było przedmiotem inwazji ognistych sił Muspelheimu (armii Surtra). Na ścieżce, by uratować Baldra, Havi zostaje uwikłany w różne zadania, z których każda pomaga krasnoludom, którzy obecnie ukrywają się i żyją w strachu przed śmiercionośnymi i bezlitosnymi legionami Muspelheimu.

HQ

Chociaż warto zauważyć, że jeśli grałeś w Assassin's Creed Valhalla lub poprzednie dwa dodatki, Dawn of Ragnarök nie robi nic znacznie innego. Nadal otrzymujesz opowieść opowiedzianą w rozmowach między Havim i obsadą wspierających osób, a wszystko to w ogromnym otwartym świecie pełnym tajemnic i intryg. Jednak biorąc to pod uwagę, Svartalfheim znacznie różni się od Anglii, Francji i Irlandii.

To jest reklama:

Jest to świat legend i jest prawie zdefiniowany przez rozległe korzenie Yggdrasil, które rozciągają się na horyzoncie, ale zostały splamione ognistą obecnością Muspelheim. Świat jest duży, szeroki, wypełniony bujną roślinnością i podkreślony przez wspaniałe, złote budowle krasnoludów i miasta. Emanuje magią i intrygą, ale jest zepsuta i pokaleczona przez walczące armie Musphels, które zamieniły to wspaniałe i czyste królestwo w popękany i chaotyczny krajobraz.

Same Musphels są ucieleśnieniem furii. Ich konstrukcja jest humanoidalna, ale dzięki ich ognistej, stopionej skórze jest niewątpliwie mityczna. Podczas gdy większość tych dzikich potworów jest podobnej wielkości do Haviego, istnieją różne typy wrogów, w tym wysokie olbrzymy i Musphels dzierżące różne rodzaje broni, czy to topory, włócznie, miecze i tarcze, jak tylko nazwiesz. Głównym haczykiem z Musphels i tym, co odróżnia ich od innych wrogów, jest ich zdolność do wzmacniania się nawzajem ryczącymi okrzykami wojennymi, które przyciągają wszystkie Musphels w zasięgu i sprawiają, że są jeszcze trudniejsze do pokonania. Dodaj do tego specjalną jednostkę typu Flame Keeper, która może wskrzeszać poległych Musphels, znacznie przedłużając walki, chyba że najpierw ich wycelujesz, a otrzymasz śmiertelną frakcję wroga, która jest równie bezwzględna, co odporna.

Assassin's Creed Valhalla

Aby pomóc Haviemu przeżuć siły Musphelheim, Ubisoft używa Dawn of Ragnarök, aby dodać nowy system umiejętności o nazwie Hugr-Rip. Jest to dostępne wyłącznie w tym rozszerzeniu, co oznacza, że ​​nie będziesz mógł przenieść ruchów do Anglii lub gdzie indziej, ale pozwoli ci to na transformację w celu nadużycia pewnych Mocy. Tak jak w tradycji, Hugr-Rip zasadniczo zabiera esencję życiową czegoś i używa jej jako paliwa do magicznych ruchów. W przypadku Dawn of Ragnarök może to oznaczać przemianę w Kruka, aby szybko przemierzać mapę, wskrzeszać poległych wrogów, aby walczyli razem z tobą, a nawet zmienić się w Musphela, abyś mógł niezauważony chodzić pośród armii Surtra.

To jest reklama:

Istnieje pięć mocy do odkrycia i użycia, a każdą można ulepszyć, aby zrobić kilka dodatkowych rzeczy, na przykład umożliwić Haviemu zamordowanie wroga z powietrza, rzucając się na nie podczas korzystania z mocy Kruka. Przedmioty będą miały również nowy poziom, który można ulepszyć, o nazwie Boska jakość, który pozwoli odblokować nowe miejsce na runy, które dodatkowo doda unikalne cechy do każdej mocy, wzmacniając w ten sposób personalizację i specjalizację dostępną w Assassin's Creed Valhalla.

Chociaż nie jest to dokładnie główny punkt napędowy tego, co służy Dawn of Ragnarök, nowa broń, Atgier, ma wprowadzić nowy styl walki, w którym priorytetem jest stosowanie zróżnicowanych kombinacji i ruchów, aby przebić się przez Musphels w natłoku cięcia i uderzenia. To narzędzie, które jest zasadniczo niezwykłą odmianą broni drzewcowej, ma również służyć szeregowi niszczycielskich ciosów kończących, które pokazują prawdziwą potęgę Władcy Asgardu.

Chociaż Dawn of Ragnarök zapewni mnóstwo wrogów do pokonania, jeśli szukasz nowego sposobu na przetestowanie i udoskonalenie swoich umiejętności, Valkyrie Arena będzie miejscem do odwiedzenia. Ten pierścień walki to lokacja, która oferuje mnóstwo wyzwań bojowych, które można ulepszyć za pomocą przechwałek, aby zwiększyć poziom trudności starcia, dzięki czemu możesz poprawić swoją mechanikę i lepiej poznać broń, kombinacje, umiejętności i nie tylko.

Assassin's Creed ValhallaAssassin's Creed Valhalla

Powracający gracze Assassin's Creed Valhalla będą mieli luksus zaznajomienia się z podróżą Eivora/Haviego i prawdopodobnie znajdą się już w miejscu odpowiednim do rozpoczęcia przygody z rozszerzeniem, gdy się pojawi. Ale dla tych, którzy nie osiągnęli jeszcze poziomu mocy 340, Ubisoft zapewnia sposób na natychmiastowe podniesienie poziomu postaci, dzięki czemu możesz zanurzyć się w Dawn of Ragnarök. Jeśli obawiasz się, że może to zepsuć fabułę, nie martw się, ponieważ dyrektor kreatywny Michaił Lozanow powiedział nam, że dodatek został zaprojektowany tak, aby gracze mogli go rozpocząć „bez względu na to, gdzie są w swoim doświadczeniu w Walhalli", i to zawsze, gdy zdecydujesz się zagrać w Dawn of Ragnarök, po prostu „ulepszy" to ogólną fabułę Walhalli.

Sądząc po tym, co nam pokazano, jest na co czekać, a najlepsze jest to, że nie będziemy musieli długo czekać, ponieważ dodatek pojawi się 10 marca. Mamy nadzieję, że gdy nadejdzie ten dzień, dowiemy się więcej o tym, czy to rozszerzenie w ogóle zapowiada katastrofalne wydarzenie Ragnarök, a jeśli tak, to czy będziemy mogli ponownie wcielić się w rolę Haviego/Odyna po raz kolejny w przyszłości.

Assassin's Creed Valhalla

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości