Polski
Gamereactor
wiadomości

Phil Spencer: Chcemy stałego przepływu wspaniałych gier

HQ

Xbox Game Studios Microsoftu bardzo się rozwinęło od 2018 roku, ponieważ kupiło uznanych programistów, takich jak Obsidian Entertainment, Ninja Theory, Playground Games i wielu innych, a także kupiło ZeniMax/Bethesda i wkrótce zostanie właścicielem Activision Blizzard.

Jednak tworzenie gier wymaga czasu, a kilka z tych nowych studiów miało już projekty dla innych formatów i wydawców, które musiały zostać ukończone jako pierwsze. Dlatego tak naprawdę nie widzieliśmy jeszcze zbyt wielu wyników od wszystkich tych deweloperów, a wiosna 2022 roku jest dość sucha w przypadku tytułów własnych dla graczy na Xbox.

Na szczęście szef Xboksa Phil Spencer przyznaje to i mówi w Podcast XboxEra to coś, co próbują zmienić w przyszłości, ponieważ powinien istnieć stały strumień głównych tytułów:

"Mamy wiele świetnych gier w fazie rozwoju... Chcemy dojść do tego punktu, w którym będzie stały napływ świetnych gier, które nasi klienci mogą przewidzieć... przechodzimy dobrze teraz, wiecie, [i] nie mamy dużego meczu w tym kwartale - więc Matt Booty i zespoły oraz zespoły ZeniMax... chcą dotrzeć do tego punktu, w którym naprawdę mamy świetną rampę dla naszych platforma i gry, którymi ludzie mogą się regularnie ekscytować".

Jak dotąd Microsoft ogłosił Redfall i Starfield na ten rok, jeśli chodzi o tytuły AAA, ale prawdopodobnie będą mieli coś więcej do ogłoszenia również tego lata. Większość wtajemniczonych i plotek wydaje się wskazywać na Forza Motorsport.

Phil Spencer: Chcemy stałego przepływu wspaniałych gier

Dzięki, Pure Xbox.



Wczytywanie następnej zawartości