Polski
Gamereactor
wiadomości
Mutazione

Rozmawiamy z Die Gute Fabrik o różnorodności i kreatywności gier

O Mutazione i o tym, jak zespół chce wprowadzić różnorodnosć na pierwszy plan rozmawiamy z szefową studia, Hannah Nicklin.

HQ
HQ

W ramach naszych możliwości jako partnerów medialnych Gamelabu mieliśmy okazję porozmawiać z wieloma wybitnymi twórcami gier. Jedną z tych osób była Hannah Nicklin, szefowa Die Gute Fabrik, która miała wiele do powiedzenia zarówno o przeszłych, jak i przyszłych projektach studia.

W szczególności rozmawialiśmy o Mutazione, które zadebiutowało w zeszłym roku na Apple Arcade, PS4 i PC, a "za jakiś czas może trafić na kolejne platformy". Nicklin nie mogła potwierdzić, o jakich platformach mowa, ale nadal trzymamy kciuki za wersję na Nintendo Switch.

Podczas pozostałej części obszernego wywiadu omówiliśmy wiele interesujących tematów, w tym powiązania Nicklin z teatrem, które wpłynęły na jej podejście do wprowadzania dramatu do gier wideo. Deweloperka ujawniła również, w jaki sposób wniesienie różnorodności do zespołu Die Gute Fabrik powinno ulepszyć jeszcze niezapowiedziany projekt studia.

"Wydaje mi się, że bardziej zróżnicowane zespoły opowiadają ciekawsze i trafniejsze historie o ludziach i to jest coś, na czym bardzo mi zależy" - powiedziała Nicklin.

Nie możemy się doczekać, co w przyszłości zaoferuje nam to innowacyjne niezależne studio.

Mutazione

Powiązane teksty

0
MutazioneScore

Mutazione

RECENZJA. Przez Aleksandra Olszar

„...z każdym stworzeniem można się porozumieć, jeśli się jest jego przyjacielem. Ale trzeba być prawdziwym przyjacielem."



Wczytywanie następnej zawartości