Polski
Gamereactor
wiadomości

Sony: Gry serwisowe na żywo tworzą znaczące więzi społeczne między graczami

HQ

W ostatnim pokoleniu Sony było znane ze swoich przygód dla jednego gracza i skupiło się na tym bardziej niż ktokolwiek inny. To pokolenie, kilka kluczowych osób z zespołu Playstation wyjaśniło, że teraz skupiają się na grach na żywo, a podczas ostatniego raportu finansowego ogłoszono, że mają co najmniej dziesięć tytułów na żywo w produkcji.

Jednak nie wszyscy są tym zachwyceni, ponieważ więcej zasobów na usługi na żywo prawdopodobnie będzie oznaczać mniej dla pojedynczego gracza, co doprowadziło do niektórych skarg. Gry serwisowe na żywo również mają złą reputację, ponieważ nie mają żadnego rzeczywistego celu i często przypominają bardziej sklep internetowy niż prawdziwą grę. W niedawnym wywiadzie na GamesIndustry.biz, szef Playstation Studios, Hermen Hulst, wyjaśnia, dlaczego Sony zdecydowało się na zwiększenie wysiłków związanych z usługami na żywo:

"Oczywiście, że zawsze będziemy kontynuować tworzenie tych opartych na narracji gier dla jednego gracza, takich jak Ghost of Tsushima, The Last of Us i Horizon Forbidden West. Ale słusznie zauważyłeś, że zainwestowaliśmy w gry na żywo, ponieważ jest to dla nas niesamowicie ekscytujące.Pozwala nam budować większe światy, pozwala nam tworzyć naprawdę znaczące więzi społeczne między graczami.

Mamy teraz sporo w fazie rozwoju lub konceptualizacji, więc tak, konfigurujemy możliwości wewnętrznie".

Czy „większe światy" i „powiązania społecznościowe" to wystarczające powody, aby pójść tą drogą, czy też wolałbyś, aby Sony pozostało przy swojej strategii dla jednego gracza z poprzedniej generacji?

Sony: Gry serwisowe na żywo tworzą znaczące więzi społeczne między graczami


Wczytywanie następnej zawartości