Polski
Gamereactor
wiadomości
The Last of Us: Part II

W The Last of Us: Part II mieliśmy polować na dziki

Naughty Dog opracowało nawet grywalną sekwencję, ale skasowano ją w ostatniej fazie produkcji.

HQ
HQ

The Last of Us: Part II to gra bardzo długa jak na swój gatunek. Niektórzy nawet twierdzą, że za długa, choć nie wiedzą, że w rzeczywistości mogła trwać jeszcze dłużej. Podczas rozmowy z Troyem Bakerem, który w produkcji wciela się w postać Joela, Neil Druckmann ujawnił pewną sekwencję, która ostatecznie została wycięta z gry.

UWAGA, SPOILER! Sekwencja na farmie z Ellie, Diną i ich dzieckiem pierwotnie miała być znacznie dłuższa i obejmowała nawet polowanie na dzika. Neil ujawnił, że fragment był w pełni grywalny i miał na celu pokazanie żądzy Ellie do dalszego zabijania, co stanowiło dla niej sposób radzenia sobie ze stresem pourazowym. KONIEC SPOILERA.

Fragment ostatecznie wycięto dla zachowania odpowiedniego tempa rozgrywki. Pełną rozmowę Troya i Neila można odsłuchać w tym miejscu.

The Last of Us: Part II

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości